torstai 12. lokakuuta 2017

Glow On The Go

Heinäkuussa Sephorassa ensimmäistä kertaa käydessäni mukaan tarttui Nars:n ja Too Facedin lisäksi myös Beccan tuotteita - näistäkin olin lukenut, mutta en ollut vielä aiemmin testannut..


Highlighterit ovat itselleni olleet viime aikoina IN enkä voinut tätä pakkausta vastustaa..


Pakkauksessa on pieni highlighter puuterimaisena ja nestemäisenä. Mikään superedullinen tämä ei ollut, koska hintaa oli reilut 20€, mutta toisaalta Beccan tuotteet ovat melko arvokkaita täysikokoisina..


Nämä ovatkin kai juuri Beccan bestseller-sävyjä ja kyllähän nämä kauniita on..


Kuitenkin jälleen kalvakalle iholleni sävyt olisivat ehkä minimaalisesti vaaleampia voineet olla. Koska minulla highlightereita alkaa olla jo lukematon määrä (kröhöm..) niin pitää vielä mallailla ja katsoa jäävätkö nämä omaan käyttööni vai laitanko toisen tai molemmat eteenpäin.


Onko Beccan tuotteet sinulle tuttuja?

4 kommenttia:

  1. Ajattelin juuri itse bloggailla tuosta samaisesta pakkauksesta :)

    VastaaPoista
  2. Nestemäinen highlighter kiinnostais mua, olen jotenkin innostunut niistä pitkän tauon jälkeen uudestaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla vähän vaihtelee.. Keväällä innostuin näitä enemmän käyttämään, mutta nyt syksyllä noihin nestemäisiin kavereihin ei ole hirmuisasti kyllä tullut tartuttua..

      Poista

Kommentoi, kysy, utele... kaikki kommentit ovat tervetulleita :)

Wake me up!

saatu ilmaistuote Aiemmin saamani Ziajan tuotepaketin viimeinenkin tuote vihdoin esittelyyn, edellisen postauksen löydät täältä . ...

Luetuimmat